HELL ENERGY STORY
Hell není jen jedním z nejúspěšnějších energy drinků na světě. Za vším stojí krátká ale o to bohatší historie a dnes také jedna z nejmodernějších továren na celém světě a to doslova!
Hell začínal s cukrovinkami a různými produkty až přišel nápad na energy drink. Ten předčil ostatní produkty tak rychle, že už nemělo smysl prodávat cokoli jiného. Přešlo se čistě k energetickým nápojům. Psal se rok 2006!
Do tří let se značka HELLENERGY stává dominantním hráčem na domácím trhu. Jako TOP volba spotřebitelů na několika dalších trzích probouzí zájem a získává trh v dalších zemích.
Krátce po expanzi na zahraniční trh a účasti na řadě významných mezinárodních událostí, získává řadu ocenění, Anuga v Kolíně nad Rýnem, SIAL v Paříži a World Food Expo v Moskvě, kde společnost HELL získala ocenění "Nejpůsobivější debut" a "Nejlepší energetický nápoj". (Food Safety System Certification 22000 (2013) / Strategic Manufacturing Awards (2012) - Finalist / Product of the Year (2012) / Superbrands (2012) / Volba spotřebitelů (2015) "Hell Energy Drink Apple" SK)
S úmyslem zajistit pro své spotřebitele a partnery mimořádnou kvalitu začala v roce 2010 v Maďarsku výstavba jednoho z nejvýznamnějších výrobních závodů. Nedaleko vesničky Szikszó, na jaře 2011 linky světoznámého výrobce Krones zvládnou za den vyrobit 2.000.000 plechovek a 480.000 nápojů v PET obalech s kapacitou 20.000 lahví za hodinu. Výrobní závod čerpá vodu z pěti vysokokapacitních studní výborné kvality, které jsou přímo na pozemku závodu. Na garanci kvality a neustálé monitorování výrobků dohlíží nejmodernější laboratoř.
V roce 2012 bylo dokončeno a součástí výrobního závodu se stalo plně automatizované logistické centrum o rozloze 6.000 m2 a kapacitě 12.000 paletových míst s možným objemem rotace 1.400 palet denně.
Krátce po zahájení výroby v roce 2012 byl závod oficiálně vybrán a zařazen mezi tři nejlepší evropské výrobní závody v soutěži
"GLOBAL AND WORLD CLASS MANUFACTURING" v prestižní kategorii "STRATEGIC MANUFACTURING AWARDS" jako jedna z nejlepších továren v Evropě a od té doby se vývoj nezastavil.
Za sedm let se Hell dostal na trh ve 28 zemích, lídrem je v Maďarsku, Slovensku, Rumunsku a Kazachstánu.
V roce 2013 byla spuštěna výroba PET lahví, a s tím rozšířena výroba o značku XIXO, která označuje novou produktovou řadu nealkoholický nápojů.
Od roku 2011 Hell Energy Group v Maďarsku investuje 1,8 miliard korun a jeho obrat v roce 2015 rostl celkově o 70%.
Dnes. Nejnovější plnicí linka postavená v roce 2018 je jedním z nejmodernějších na světě v oblasti hygieny a plnicí techniky a je jednou z nejrychlejších plnicích linek ve střední Evropě s kapacitou 120 000 plechovek za hodinu. Díky tomu celková denní kapacita vzrostla na 4,5 milionu plechovek a také je v tom samém roce zahájen provoz v novém 30m vysokém plně-automatizovaném skladě, který dokáže uložit 32 000 palet.
V roce 2018 společnost HELL ENERGY Hungary Kft. získává jako první Madarská společnost prestižní ocenění, udělené předním Britským časopisem ACQ5 ! Závod byl zvolen nejlepším výrobním závodem v Evropě.
Klíčové hodnoty s důrazem na kvalitu, chuť a design, také důraz na komunikaci a silný marketing řadí společnost na nejvyšší příčky. Jejich výrobky jsou známi již v 50 zemí, doprovázené kampaní pro kterou byla oslovena známá světová celebrita.
Hell Energy Group je stoprocentně v maďarském vlastnictví a je 4. největším hráčem na trhu energetických nápojů.
Slogan "Dá ti sílu jako Peklo" vyjadřuje hodnoty, které spotřebitelům umožňují překonat každodenní výzvy a uvede je do světa sportu a zábavy.
Milníkem mezinárodních marketingových aktivit byla dvouletá sponzorská dohoda s týmem AT & T Williams Formula 1, kde se HELL stal průkopníkem mezi maďarskými společnostmi, druhým v sektoru energetických nápojů, který vstoupil do světa závodů Formule 1. V současné době jsou mezinárodní marketingové aktivity zaměřeny na události drift a rally. Značka je také aktivní v oblasti technických sportů a automobilového sportu.
Společnost HELL ENERGY považuje společenskou odpovědnost za důležitý pilíř firemního přístupu: každoroční charitativní akce a společenské aktivity, na kterých se značka účastní
HELL ENERGY Drink produkuje prudší vývojovou křivku, než je tržní průměr: každoročně dochází k dvoucifernému růstu - proto se HELL oprávněně stává přední světovou značkou.
Certifikáty:
Food Safety Policy
Cílem společnosti HELL ENERGY Hungary sro je dlouhodobě uspokojovat požadavky zákazníků a zajistit bezpečnost zákazníků. Kvůli tomuto cíli a ke splnění měnících se požadavků trhu vyrábí bezpečné a vysoce kvalitní nealkoholické nápoje v souladu s pravidly etického obchodního chování.
FSSC22000
Cílem firmy HELL ENERGY Hungary Ltd je plně splnit očekávání. K dosažení tohoto cíle cítili nutnost zavést a uplatňovat systém řízení bezpečnosti potravin FSSC 22000: 2011 Standard - nejvyšší dostupný standard potravinové bezpečnosti v Evropě.
...